سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغ موزه دفاع مقدس البرز پیشانی فرهنگی استان است

سرپرست فرمانداری کرج گفت: سال‌ها بود که گزینه‌های متعددی به عنوان نماد استان البرز معرفی می‌شد، اکنون با افتتاح باغ موزه دفاع مقدس، نماد و پیشانی فرهنگی البرز نیز شناخته خواهد شد.

یحیی رمضانی در حاشیه بازدید باغ موزه دفاع مقدس استان البرز از ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به افتتاح فاز نخست این باغ موزه گفت: هر شهری به یک نماد و هویت فرهنگی نیازمند است، کرج را به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک می‌نامیم و اکنون با گشایش در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، کرج قلب تپنده این استان، نماد فرهنگی خود را به پشتوانه هزاران لاله گلگون بر پیشانی فرهنگی خود می‌نشاند.

وی با اشاره به اهمیت بازسازی گوشه‌هایی از دوران هشت سال دفاع مقدس در این باغ موزه فرهنگی افزود: این مکان نه به عنوان یک موزه صامت که باید روایتگر تاریخ فرهنگی غیورمردان این شهر و دیار باشد.

رمضانی باغ موزه دفاع مقدس را گنجینه‌ای برای احیا و حفظ ارزش‌های انقلابی عنوان کرد و گفت: با تدبیر و اهتمام مسئولان امر و همکاری همه دستگاه‌ها این باغ موزه کانون ترویج فرهنگ و پاسداشت ارزشهای یادگاران انقلاب اسلامی خواهد شد.

گفتنی است؛ این مرکز فرهنگی در ۴.۱ هکتار یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های کرج است که در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده بود. فاز اول این باغ‌موزه مهرماه سال ۹۹ افتتاح شده است و اکنون در جریان تکمیل قرار دارد.

برچسب ها: باغ موزه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.