سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایگان بودن پروانه ساخت در مناطق محروم و بافت فرسوده

استاندار البرز گفت: پروانه ساخت و ساز در مناطق محروم و بافت فرسوده استان بدون اخذ وجه خواهد بود.

عبداللهی در قرارگاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه اولویت اقدامات عمرانی و نوسازی استان باید در ۶۶ محله محروم استان صورت گیرد، گفت: نوسازی بافت فرسوده بخصوص در محلات محروم هدف گذاری شده استان با پروانه رایگان صورت خواهد گرفت و دستگاههای اداری و شهرداری موظفند این مصوبه را اجرایی کنند.
 
او گفت: ساخت بیمارستان ، مدرسه و طرح های رفاهی  و مجموعه های ورزشی هم شامل این مصوبه قرارگاه خدمات اجتماعی است و دستگاه های متولی هم به این مصوبه باید توجه ویژه ای داشته باشند و سازندگان و خیران هم در صورت بروز مشکل می توانند برای پیگیری موضوع به استانداری مراجعه کنند.
 
استاندار البرز گفت: در شهرستان ساوجبلاغ چهار محله محروم پیش بینی شده است که دو محله در شهر هشتگرد و دو محله محروم در شهرستان ساوجبلاغ است که مشکلات دو محله محروم  در این جلسه بررسی و مصوبات لازم برای پیشرفت و آبادانی این دو محله محروم صادر شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اینکه خانواده های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر تحت حمایت ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هستند، افزود در این جلسه  دو خانواده دارای سه قلو حضور داشته و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و ضمن بررسی مشکلات این خانواده ها بسته های حمایتی ویژه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به آنان اهدا شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.