سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

رنجش گردشگران و ساکنان لواسان از بوی نامطبوع در محدوده پل لشگرک

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از بوی نامطبوع فاضلاب در محدوده پل لشگرک شهرستان لواسان خبر داد.

شهرستان لواسان یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان تهران محسوب می شود که اغلب اوقات گردشگران بسیاری به ویژه در تعطیلات پایان هفته به این شهر سفر می‌کنند. اما بیش از یکماه است که در محدوده پل لشگرک این شهرستان بوی فاضلاب، گردشگران و اهالی این منطقه را آزار می‌دهد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از آلودگی محیط زیست و بوی نامطبوع فاضلاب در این منطقه ابراز نگرانی کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

مدتی است که هنگام ورود و خروج از شهر لواسان، با نزدیک شدن به محدوده پل لشگرک، متاسفانه با بوی نامطبوع فاضلاب مواجه می‌شویم که برای شهروندان به هیچ وجه خوشایند نیست. تخلیه نامناسب فاضلاب در رودخانه جاجرود موجب ایجاد بوی ناخوشایند در این محدوده شده که ساکنان این منطقه وگردشگران را آزار می‌دهد. حداقل ۳۰ درصد از آب شرب پایتخت نشینان از همین آب رودخانه جاجرود تامین می‌شود که متاسفانه شاهد بوی متعفن گاه و بیگاه فاضلاب هستیم. چرا در شرایطی که در بعضی از نقاط شهر چند سال از زمان اتمام اقساط انشعاب فاضلاب شهروندان گذشته است، در بعضی از نقاط هیچ گام مشخصی در این ارتباط برداشته نشده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.