سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق نیم میلیارد طلا در قم

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف طلای مسروقه به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در استان و بازداشت یک تن خبر داد.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در تشریح خبر کشف طلای مسروقه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مقادیری طلا از داخل یک خودرو، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ توحید فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مالباخته با خودروی سواری خود یک مسافر را از یکی از میادین استان سوار کرده و در مسیر مسافر با اعلام اینکه حالش مساعد نیست و درخواست نوشیدنی داشته که مالباخته در همان حوالی برای خرید از خودرو پیاده شده که بلافاصله سارق از فرصت پیش آمده سوء استفاده و یک قطعه طلا را از داشبورد خودروی مالباخته به سرقت برده و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ اشرفی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با هماهنگی دستگاه قضایی استان، موفق شدند هویت سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را بازداشت کنند.

او اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی ۱۷۰ گرم طلای مسروقه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضابی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.