سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲۱۱۶ اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در شش ماه گذشته دو هزار و ۱۱۶ اشتغال به صورت مستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی استان ایجاد شده است.

مجید رحمانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیشترین میزان اشتغال در بخش‌های زراعت، دامپروری دام سبک، پرورش طیور، مکانیزاسیون و باغبانی بوده است.

وی اضافه کرد: سایر اشتغال محقق شده شامل شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، پرورش قارچ خوراکی، پرورش دهنده گاو شیری و سایر خدمات است.

این مسئول اظهار داشت: در سال گذشته ۴ هزار و ۹۰۱ نفر اشتغال در بخش کشاورزی ثبت شد که شاهد تحقق ۹۸ درصدی برنامه و تعهد اشتغال این دستگاه بودیم و امیدواریم امسال نیز این مهم محقق شود.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی استان دارد و همچنین متناسب با شرایط موجود اقدامات لازم در راستای پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی و رفع موانع پیش‌روی آن با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار این سازمان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.