سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کرمان:

برخی مسئولین در مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز منفعلانه عمل می‌کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در حوزه مقابله با رفع تصرف و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز شاهد منفعلانه عمل کردن برخی مسئولان هستیم.

مهدی بخشی در جلسه هم اندیشی با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستا‌ها و حاشیه‌های شهر کرمان برگزار شد، گفت: متأسفانه در مقابله با رفع تصرف و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز شاهد منفعلانه عمل کردن برخی از مسئولین هستیم. 

دادستان مرکز استان کرمان با طرح این سوال که چرا در ابتدای شکل‌گیری تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز با آن برخورد نمی‌شود، بیان داشت: از همان زمانی که آجر روی آجر گذاشته می‌شود و در ابتدای شکل‌گیری تخلف، باید با آن برخورد شود. 

بخشی افزود: با تکیه بر ارتباط مستقیم با آحاد جامعه است که می‌توان مشکلات مردم را شناسایی و مرتفع کرد. 

مدعی العموم در استان کرمان به وجود برخی اشکالات ساختاری و رفتاری در حوزه ساخت و ساز‌های غیر مجاز اشاره و عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی بر اساس وظایف ذاتی خود موظفند پای کار بیایند و دستگاه قضایی نیز با جدیت حمایت می‌کند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر لزوم تشکیل یک قرارگاه در رابطه با مقابله با زمین خواری تاکید و بیان کرد: ان شاء الله به زودی این قرار گاه راه اندازی خواهد شد و با کمک استاندار شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود. 

او تصریح کرد: دهیاران و شورا‌ها می‌توانند مشکلات روستا‌ها و آنچه مردم به آن نیاز دارند را رصد و به بخشدار گزارش کنند تا در جلسات استانی برای رفع این مشکلات همفکری و چاره اندیشی کنیم. 
در ادامه این جلسه مشکلات مربوط به زمین خواری، طرح هادی روستاها، ساخت و ساز‌های غیر قانونی، توسعه راه‌های روستایی، اجرایی نشدن احکام صادر شده و ... از سوی دهیاران و شورا‌ها مطرح و تدابیر لازم اندیشیده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.