سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی اداره کل استاندارد از مدارس گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از بازرسی این اداره کل از مدارس استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

سید مهدی حسینی گفت: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران و در راستای اجرایی کردن ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و ارزیابی انطباق خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است نحوه و کیفیت ارائه خدمات آموزشی در مدارس ابتدایی استان توسط بازرسان استاندارد گلستان آغاز شد.


او افزود: استاندارد سازی خدمات آموزش و پرورش یکی از مهمترین محور‌های استاندارد سازی خدمات است و بر همین اساس در راستای پایش و ارزیابی خدمات تاثیر گذار بر ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی ارزیابی ویژگی‌های کلاس‌های درسی این مقطع تحصیلی در استان در حال انجام است.

حسینی ادامه داد: در این راستا بازرسان اداره کل استاندارد گلستان نیز خدمات ارائه شده در مدارس ابتدایی از قبیل سرانه آموزشی، شریط نوری، الزامات میز و صندلی‌ها و فواصل آن‌ها از هم، تجهیزات صمعی و بصری را طبق چک لیست ارسالی سازمان ملی استادارد ایران بازرسی می‌کنند.

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: امید است که شاهد ارتقای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان باشیم و با بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این ۲ اداره کل، بتوانیم نقش دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آموزش و پرورش در حوزه اجرایی و استانداردسازی را بیش از پیش توسعه دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.