سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی جمع‌آوری بیش از ۱۱ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌های همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌ها و کمک‌های مردمی امسال مبلغی افزون بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شود.

محمدرسول شیخی‌زاده گفت: استان همدان دارای حدودا ۱۷ هزار دانش‌آموز نیازمند است به طوریکه کمیته امداد درنظر گرفته با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای هر دانش‌آموز یک بسته شامل لوازم‌التحریر مورد نیاز و پوشاک هدیه کند که ارزش هر یک از این بسته‌ها ۷۰۰ هزار تومان است.

او گفت: امسال به مناسبت جشن عاطفه‌ها ۱۷۸۳ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نقاط مختلف استان از جمله مدارس، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های سیار و مساجد برپا است.

شیخی‌زاده با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در روز‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت: جشن عاطفه‌ها در تاریخ ۶ مهرماه در مراکز نیکوکاری، ۷ مهر در محل نماز جمعه و ۹ و ۱۰ مهر در مدارس برگزار خواهد شد.

او گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پویش عاطفه‌ها می‌توانند از طریق سامانه (Usst) یا با شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* نذورات و کمک‌های خود را اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: از همه خیران و مردم عزیز دعوت می‌کنیم مثل همیشه در پویش عاطفه‌ها ما را یاری کنند تا هیچ دانش‌آموزی به علت فقر از تحصیل باز نماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.