سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه خاش:

دیدار مردمی با رهبر معظم انقلاب مهر تأییدی بر وحدت است

فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب، مهر تأییدی بر وحدت است، گفت: این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.

سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار  در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۸ برنامه شاخص، ۵۱ برنامه ستاره‌دار، ۱۷ برنامه الزامی و ۱۴ برنامه اختیاری با همکاری تمام صنوف، اقشار و رده‌های بسیج در شهرستان خاش برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این راستا ۱۸برنامه قبل از آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده، افزون بر آن ۶۷ عنوان برنامه دیگر با همکاری سایر ادارات و ارگان‌ها در دست اجرا قرار دارد.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای پنج و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌ها در طول این هفته است.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به دنیا نشان داده خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون با همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده که شاخص‌ترین نمونه آن نمایش وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبری در ۲۰ شهریور امسال بود.

مالدار با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس نویددهنده تقویت همبستگی و همدلی در سیستان و بلوچستان است، تأکید کرد: این استان کانون مهم و شاخص وحدت اقوام و مذاهب در کشور به شمار می‌رود.

به گفته وی؛ مردم این استان همگام با سایر اقشار ملت بصیر و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف در سربلندی این نظام نقش‌آفرینی داشته و هم اکنون علی‌رغم وجود جنگ ترکیبی، شناختی و اقتصادی دشمنان، از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی و اسلامی صیانت می‌کنند.

این مسوول افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ‌مقاومت و بازگشایی مدارس، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، برپایی نمایشگاه، دیدار با پیشکسوتان جنگ هشت‌ساله و دیدار با امامان جمعه از دیگر اقدامات در دستور کار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.