سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذار آمریکایی: احتمالا علاقه عمومی به اوکراین کاهش پیدا کند

هاوارد بافت، تاجر و مشهورترین سرمایه‌گذار آمریکایی می‌گوید ممکن است علاقه عمومی غرب به جنگ اوکراین در سال آینده کاهش یابد.

هاوارد بافت، سرمایه‌گذار کنونی و سیاستمدار پیشین آمریکایی‌ می‌گوید به خاطر کارزار‌های انتخاباتی سال آینده در آمریکا ممکن است علاقه عمومی و توجه مردم این کشور به جنگ در اوکراین کاهش یابد.

به گزارش رویترز، بافت که بنیادش صد‌ها میلیون دلار از آغاز جنگ به اوکراین کمک کرده است، گفت: «من نگران این هستم که آیا مردم می‌توانند سطح علاقه خود را (به اوکراین) حفظ کنند یا خیر. به ویژه، در آمریکا یکی از مشکلات آن است که [سال آینده] وارد کارزار‌های سیاسی انتخاباتی می‌شویم».

این نماینده پیشین ایالت نبراسکا می‌گوید این که ممکن است میان مردم غرب نوعی «خستگی از اوکراین» ایجاد شود، نشان می‌دهد متحدان کی‌یف باید حمایت خود را دو چندان کنند.

گفتنی است، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال آینده برگزار می‌شود و تاکنون چندین نامزد جمهوری خواه کمک‌های نظامی و مالی گسترده‌ای که به کی‌یف ارائه شده را زیر سوال برده‌اند.

اوکراین از سه ماه پیش ضدحمله خود را که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد، آغاز کرده است. با وجود سپری شدن زمانی طولانی و دریافت حجم زیادی از تسلیحات، رسانه‌ها می‌گویند پیشرفت قابل توجهی حاصل نشده و با تغییر وضعیت آب و هوا پیشروی نیرو‌های اوکراینی کندتر هم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.