سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله ۶۰ میلیارد ریالی مواد مخدر توهم‌زا در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۶۰ میلیارد ریالی مواد مخدر توهم‌زا توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نگهداری مواد مخدر توهم‌زا به صورت پراکنده در حواشی روستا‌های شمالی این شهرستان، دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه پس از بازرسی از محل دپوی مواد‌های مخدر توهم‌زا ماموران اقدام به انهدام محل نگهداری کردند، افزود: ارزش مواد مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۶۰میلیارد ریال است.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه سوداگران مرگ از فروش این مواد ناکام ماندند، ابراز کرد: در این اقدام هفت نفر دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی متهمان روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: سوداگران مرگ با فروش کلان مواد مخدر توهم‌زا که جان جوانان ما را با خطر‌های جبران ناپذیری دچار می‌کند، پول‌های میلیاردی هنگفتی را کسب می‌کنند و بازار اینچنینی به راه می‌اندازند.
وی با اشاره به هوشیاری خانواده‌ها و کسب آگاهی لازم از رفتار فرزندان خود از شهروندان خواست تا هر گونه اقدام مشکوک از نگهداری مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.