سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژه متفاوت نیرو‌های مسلح یزد در ۳۱ شهریور

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیرو‌های مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس، متفاوت تر، از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 سرهنگ دهقان حسینی معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال هم در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور و با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایتمداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی و همچنین به‌منظور تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با فرمانده معظم کل قوا، اقتدار نیرو‌های مسلح را در قالب رژه باشکوه در استان یزد به نمایش می‌گذاریم.

او افزود: این نمایش اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیرو‌های مسلح در قالب رژه باشکوه و ارتقا و انضباط ظاهری و نمایش جلوه‌ای منظم از اقتدار نیرو‌های مسلح در روز جمعه ۳۱ شهریور ساعت هشت صبح، همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در بلوار دفاع مقدس در منطقه صفاییه اجرا می‌شود.

دهقان حسینی با بیان اینکه رژه امسال با نوآوری و کیفیت خاص و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم، رژه موتوری، رژه خودرو‌های تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و خودرو‌های محمول به‌عنوان اقدامی نوآورانه انجام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: از جمله ابتکارات جدید در نظر گرفته‌شده برای رژه امسال، نمایش ابراز انزجار از اهانت برخی دولت‌های اروپایی به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی یک گروهان و همچنین حضور چند گروهان خواهر با محوریت زنان و فرزندآوری و حجاب است.

او افزود: رژه نیرو‌های مسلح در تمامی شهرستان‌های استان یزد نیز به‌طور همزمان برگزار می‌شود و تمهیداتی برای حضور مردم در این مراسم اندیشیده شده است.

دهقان حسینی خاطرنشان کرد: این مراسم بصورت زنده و مستقیم از شبکه یزد پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.