سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه جایزه مصطفی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

اصفهان ششم مهر ماه همزمان با افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) میزبان رئیس جمهور است.

استاندار اصفهان در یکصد و سی و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: در مهرماه سال جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می‌شود که مهمترین رویداد از لحاظ ملی و بین‌المللی جایزه مصطفی (ص) است.

سید رضا مرتضوی افزود: با پیگیری مدیریت استان در سال گذشته، میزبانی این جایزه بین‌المللی به اصفهان واگذار شد و درصدد هستیم تا دبیرخانه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) در استان مستقر بماند.

او یکی از اصلی‌ترین راهبرد‌های توسعه استان را حرکت در راستای «توسعه اقتصاد دانش بنیان» دانست و عنوان کرد: باید پیوند عمیقی میان استان و حوزه‌های فناوری و تکنولوژی برقرار و مسیر اصلی سرمایه‌گذاری استان هموار شود.

استاندار اصفهان افزود: اصفهان باید پایگاه مؤثر و مهمی برای نخبگان علمی، ملی و بین‌المللی قلمداد شود و برای تحقق این مهم گام نخست در جریان جایزه مصطفی (ص) رقم خواهد خورد که اصفهان میزبان ۱۵۰ دانشمند معتبر و برتر جهان اسلام می‌شود.

مرتضوی گفت: در تلاش هستیم افتتاحیه این آئین با حضور رییس جمهور برگزار شود و در جریان این جایزه برنامه‌های متعددی با حضور دانشمندان برتر جهان اسلام در حوزه علم و فناوری در اصفهان برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: بسترسازی برای حضور فعالان اقتصادی استان در جریان جایزه مصطفی (ص) و ایجاد ارتباط با نخبگان علمی جهان اسلام از سوی اتاق بازرگانی با جدیت دنبال شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.