سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در مشهد

مرحله استانی مسابقات هشتمین جام قهرمانان بازیهای ویدیویی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در یکی از مراکز بازی‌های رایانه‌ای مشهد آغاز شد.

مرتضی اسکافی دبیر اجرایی مرحله استانی این دوره از مسابقات در خراسان رضوی گفت: این دوره از رقابت‌ها امسال صرفا در رشته FIFA ۲۳ و فقط با حضور برادران در رده سنی ۱۲ به بالا برگزار می‌شود که در این مرحله ۱۵۷ نفر از ۱۲ تا ۳۵ سال از خراسان رضوی شرکت کرده اند.

او افزود: این افراد از امروز در مرکز بازی‌های رایانه‌ای خیابان سجاد مشهد رقابت خود را آغاز می‌کنند که این رقابت‌ها تا فردا بعد از ظهر ادامه دارد، روز جمعه نیز مرحله نهایی مسابقات برگزار شده و سه نفر برتر معرفی می‌شوند.

دبیر اجرایی مرحله استانی این دوره از مسابقات در خراسان رضوی ادامه داد: نفرات اول تا سوم مرحله استانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرحله نهایی که نیمه مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت، ضمن اینکه رشته FIFA ۲۳ مرحله بین المللی نیز دارد و برگزیدگان ملی این دوره از رقابت‌ها در مسابقات بین المللی آن نیز حضور می‌یابند.

اسکافی بیان کرد: همزمان با این رقابت‌ها مسابقه بازی‌های موبایلی ایرانی نیز به صورت آنلاین در حال برگزاری است که این مسابقه به صورت سراسری برگزار شده و آمار شرکت کنندگان آن در استان مشخص نیست.

او تصریح کرد: اتحادیه صنف فروشندگان محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد نیز میزبان برگزاری این دوره از مسابقات است، چهار داور دارای مدرک مربیگری این مسابقات را داوری می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.