سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان به دنبال تقدس‌زدایی از دفاع مقدس هستند

استاندار قم گفت: امروز به دفاع مقدس باید پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی‌خواهند سال‌های جنگ تحمیلی دفاع مقدس خوانده شود و به دنبال تقدس‌زدایی از آن هستند.

سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: امروز به دفاع مقدس باید پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی‌خواهند سال‌های جنگ تحمیلی دفاع مقدس خوانده شود و آنان به دنبال تقدس‌زدایی از دفاع مقدس هستند.

استاندار قم افزود: موضوع اصلی این است که جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبوده است، بلکه ایران در مقام دفاع در این صحنه حضور یافت و آغازکننده جنگ رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران بوده است.

آقامیری گفت: در دفاع مقدس غرب و شرق بر علیه ملت ایران وارد میدان شدند و بیش از ۳۰۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شد تا دین و نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

استاندار قم اضافه کرد: دفاع مقدس برکات و در حوزه‌های مختلف دستاورد‌هایی برای کشور به همراه داشته است و سال‌های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیرو‌ها بوده است و امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌های خودکفا شده است و متخصصین بسیاری آماده خدمت رسانی هستند.

آقامیری گفت: امروز نیز دشمنان خارجی و منافقین داخلی به دنبال این هستند که ایمان را از ملت ما و چادر را از دختران گرفته و در بین جوانان بی بندوباری را ترویج دهند که البته به مقصود خود نخواهند رسید.

آقامیری بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز در حال نزدیک شدن به قله هستیم که باید برای رسیدن به قله برنامه ریزی کنیم.

او ادامه داد: از خصوصیات جنگ تحمیلی تربیت فرماندهان جوانی بود که خود در خط مقدم حضور داشتند و آنان پس از آنکه در میدان اصلی حضور داشتند از دیگر رزمندگان نیز برای حضور دعوت می‌کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.