سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر ترافیک روان است

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت:ترافیک در محدوده خیابان آزادی در مسیر شرق به غرب روان و در حال حرکت است.

سرهنگ محمد رازقی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد معابری پرتردد و دارای ترافیکی نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم. 

سرهنگ رازقی گفت: در محدوده بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر ترافیک روان و در حال حرکتی را شاهد هستیم. 

وی افزود: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) – مرزداران ترافیک متراکم و محدوده بزرگراه همت از توانیر شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه زین الدین از محدوده شمس آباد و بزرگراه لشگری در محدوده غرب به شرق ترافیک صبحگاهی متراکم، ولی در حال حرکت می‌باشد. 

وی گفت: ترافیک در بزرگراه آزادگان در محدوده جنوب شهر تهران که یکی از معابر اصلی و پرتردد است از محدوده فداییان دارای ترافیکی روان و بدون مشکل و در حال تردد می‌باشد. 

سرهنگ رازقی بیان داشت: ترافیک در محدوده خیابان آزادی در مسیر شرق به غرب روان و در حال حرکت می‌باشد. 

وی همچنین افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند. 

سرهنگ رازقی از رانندگان خواست که در حین تردد‌های خود حتما بین خطوط حرکت کرده و هیچگاه بصورت ناگهانی و یکباره تغییر مسیر نداده و جهت حرکت مستقیم خودرو را تغییر ندهند، زیرا این اقدام باعث تصادفات شدید در معابر می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.