سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

نمایشگاه‌ بین المللی صادرات ایران به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: فعالان صنایع دستی می توانند ظرفیت‌های کشور را در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه، به نمایش بگذارند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی را به درستی معرفی کنیم.

سید سعید صفوی به ۲ هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان با هفت استان ایران همسایگی و با ۱۱ استان دیگر فاصله‌ یک تا چهار ساعته دارد که بیش از ۵۰ درصد جمعیت ایران را در پیرامون خود دارد.

وی اضافه کرد: حدود نیمی از ۲ هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان، ثبت ملی و جهانی شده اند.

این مسوول، زنجان را استانی بسیار مستعد برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه هایی که قابلیت جذب سرمایه گذار دارد بخش گردشگری است که پتانسیل های بسیاری در شهرهای مختلف استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری زنجان به برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان اشاره کرد و یادآورشد: از همه فعالان اقتصادی دعوت می‌شود در این نمایشگاه و به ویژه در حوزه صنایع دستی زنجان که به نوعی قطب صنایع دستی فلزی کشور شناخته می‌شود، حضور پررنگ داشته باشند.

صفوی اظهار داشت: فعالان صنایع دستی می توانند ظرفیت‌های کشور به خصوص استان زنجان، در حوزه های صنعتی مس، هنر، چاقو و ملیله و سایر رشته های صنایع دستی را به نمایش بگذارند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی را به درستی معرفی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور همه فعالان اقتصادی بخصوص بخش گردشگری، برای شناخت بیشتر و تصمیم گیری جهت سرمایه‌گذاری در شهر و استان زنجان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.