سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر انجام اقدامات برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر در فصل بارش

شناسایی نقاط بحرانی و راهکار‌هایی برای پیشگیری از وقوع هرگونه آبگرفتگی ناشی از بارندگی در آبادان ضروری است.

یاسین کاوه پور شهردار آبادان با بیان اینکه پیش بینی شده بارندگی‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته شدیدتر باشد و زودتر نیز اتفاق بیافتد، افزود: پیش بینی شده از اوایل آبان، موج سنگین بارش باران آغاز شود، به همین منظور شهرداری آبادان باید با همه امکانات و ظرفیت‌های خود آمادگی لازم برای هرگونه بحران ناشی از بارش‌های باران را داشته باشد.

به گفته او لازم است با شناسایی نقاط بحرانی شهر مانند کوی ذوالفقاری، علوانیه، جمشیدآباد، سلیچ، کوی ولیعصر و مرکز شهر راهکار‌هایی را با اولویت پیشگیری از وقوع هرگونه بحران احتمالی در نظر بگیریم. 

این مسئول بر خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله پمپ‌های مکنده و نصب فوری آن‌ها در محل‌های پیش بینی شده تاکید کرد و گفت: در روزهای بارندگی همه مناطق باید با تمام ظرفیت و امکانات خود آماده‌باش و پای کار باشند تا شاهد آبگرفتگی در معابر سطح شهر نباشیم.

شهردار آبادان یادآور شد در برخی نقاط شهر برای جلوگیری از آبگرفتگی نیاز به احداث سپتیک، لوله‌گذاری، لایروبی و نصب پمپ‌های مکنده است که لازم است مدیران مناطق سه‌گانه شهرداری با احداث آن روند دفع آب‌های سطحی را سرعت ببخشند.

کاوه پور همچنین از برگزاری تمرین آمادگی ستاد بحران شهرداری آبادان (پنج‌شنبه ۳۰ شهریورماه) خبر داد و گفت: به منظور آمادگی برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی، مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان با تمامی امکانات، ماشین آلات و تجهیزات در این تمرین حاضر می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.