سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۳ برنامه شاخص دفاع مقدس در البرز

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۴۳ برنامه شاخص فرهنگی ، عمرانی و محرومیت زدایی در استان البرز اجرایی می شود.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز گفت:  بیش از یک هزار برنامه در زیرمجموعه برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار ما میتوانیم اجرا می شود.

سردار مجتبی کرمی افزود: همزمان با مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد ، در استان البرز بیش از ۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس هم در تالار شهیدان نژاد فلاح مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برگزاری رژه اقتدار دفاع مقدس،تجلیل و دیدار از ۴ هزار و ۳۰۰ خانواده شهید در شهرستان های استان ، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا در تمام گلزار های شهدای استان، افتتاح ۴۳۰ نمایشگاه فرهنگی در شهرستانهای استان ، بازسازی عملیات غرورمند کربلای یک ، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در تمام شهرستانهای استان ،نواختن زنگ دفاع مقدس در ۴۳۰ مدرسه استان و اعزام دانش آموزان و دانشجویان به کارخانجات و شرکتهای دانش بنیان در اردوی پیشرفت از دیگر برنامه های دفاع مقدس در استان است.

سردار کرمی گفت:  سپاه استان در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بیش از ۴۳ گروه جهادی پزشکی و عمرانی را به مناطق محروم استان اعزام می کند و ۴۳ سری جهیزیه هم برای زوج های نیازمند استان در نظر گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.