سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه شیلات

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تحقیقات در حوزه شیلات باید سبب بهبود معیشت مردم و فعالان این حوزه شود.

حسین برزگر با اشاره به ظرفیت چهارمحال و بختیاری در بخش شیلات اظهار کرد: تحقیقات علمی لازم و مطلوب در این زمینه وجود ندارد و کمرنگ است که این امر نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در استان است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون اقدامات علمی و تحقیقاتی مطلوبی در حوزه شیلات استان صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه شیلات استان اضافه کرد: تحقیقات باید به گونه‌ای باشد که سبب بهبود معیشت مردم و فعالان این حوزه شود.

راه اندازی بخش شیلات در مرکز تحقیقات کشاورزی

حسن جهانبازی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی موسسه تحقیقات شیلات با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم این استان با وجود داشتن مصوبه دولت پس از دو دهه که بر زمین مانده بود، از پارسال به جریان افتاد.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این استان در بخش تولید ماهی، راه‌اندازی موسسه تحقیقات شیلات در چهارمحال و بختیاری همواره به عنوان یکی از مطالبه‌ها مورد تاکید مسئولان استان به شمار می‌رود.

جهانبازی ادامه داد: از پارسال راه‌اندازی مرکز تحقیقات شیلات در چهارمحال و بختیاری به عنوان یک مطالبه از سوی مدیریت ارشد استان و رئیس سازمان جهادکشاورزی مطرح و در زمان حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد از مقدمات افتتاح این مرکز در استان فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.