سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند آذربایجان شرقی

به همت خیران و بسیجیان در آستانه بازگشایی مدارس بسته‌های معیشتی و نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف آذربایجان شرقی توزیع شد.

۱۲۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به همت بنیاد دست‌های مهربان بین خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند در مراغه توزیع شد.

در بسته‌های معیشتی ۱۵ قلم کالای اساسی شامل ۵ کیلوگرم برنج، مرغ، لوبیا، نخود ، گوجه فرنگی و شوینده بهداشتی وجود داشت و در بسته‌های تحصیلی نیز کیف، کفش و نوشت افزار در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

موسسه خیریه راز در کلیبر هم ۳۰۰ بسته کیف و نوشت افزار کامل در مجموع به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان را به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا کرد.

این موسسه خیریه در طول یک سال گذشته بیش از یک و نیم میلیارد تومان اقلام حمایتی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی شهرستان کلیبر توزیع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملکان گفت: ۱۳۰ بسته فرهنگی شامل کیف مدرسه، دفتر و سایر نوشت افزار آماده توزیع در بین دانش آموزان نیازمند روستای این شهرستان است و این پویش ادامه خواهد داشت تا دانش آموز نیازمندی در این منطقه باقی نماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.