سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران بر سکوی سوم پیکار‌های تکواندو استعداد‌های برتر کشور

تیم تکواندو مازندران با ایستادن بر سکوی سوم پیکار‌های تکواندو استعداد‌های برتر کشور به کار خود پایان داد.

مسابقات اوزان زوج مسابقات تکواندو المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد و تکواندوکار مازندران موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۳۶۲ امتیاز در این رقابت‌ها شدند.

امیرمحمد نصیر احمدی (۴۵- کیلوگرم)، ماهان فتوحی (۴۸- کیلوگرم)، ایلیا خوئی (۵۱- کیلوگرم)، سید امیرحسین میری (۵۵- کیلوگرم)، طا‌ها رحمانی (۵۹- کیلوگرم)، سینا رضاعلیزاده (۶۳- کیلوگرم)، محمدحسین خراسانی (۶۸- کیلوگرم)، علی اکبر ابراهیمی (۷۳- کیلوگرم)، امیرعلی محمدی (۷۸- کیلوگرم) و امیرمحمد عسگریان (۷۸+ کیلوگرم)، ۱۰ نماینده مازندران در این دوره از مسابقات بودند.

امیرمحمد نصیراحمدی، طا‌ها رحمانی به مدال طلا رسیدند؛ علی اکبر ابراهیمی نایب قهرمان شد و به گردن آویز نقره رسید. سینا رضا علیزاده و ایلیا خویی هم بر سکوی سوم ایستادند.

تیم البرز در پایان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۵۲۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. آذربایجان شرقی با ۳ طلا، یک نقره و یک برنز و ۴۶۷ امتیاز نایب قهرمان شد و تهران و فارس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

هدایت تیم مازندران را یوسفعلی حاجی پور به عهده داشت و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی وی را یاری کرد. همچنین رضا عرب به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.