سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ۲۵ روستا در چهارمحال و بختیاری فاقد آسفالت است

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: ۵۶ روستای دارای شرایط در استان باقی مانده است که عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن‌ها در صورت تامین اعتبار تا پنج سال آینده انجام می‌شود.

علیرضا مالکی با بیان اینکه کل محور‌های آسفالت شده چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۵۷ کیلومتر است، گفت: ۲ هزار و ۵۵۷ کیلومتر از این میزان محور روستایی دارای آسفالت است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری افزود: رتبه اجرای عملیات آسفالت استان در کشور ۸۲ است که در مقایسه با محور‌های آسفالت شده استان‌های دیگر یک درجه بالاتر است.

وی با بیان اینکه ۸۱۲ کیلومتر راه روستایی و فرعی جدید در استان ساخته شده، ادامه داد: طی سه سال گذشته در مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی در استان ساخته شده است.


بیشتر بخوانید


مالکی با بیان اینکه تا کنون برای ساخت ۲۹۲ کیلومتر راه روستایی قرارداد منعقد شده است، اظهار داشت: ۱۳۳ کیلومتر از این میزان زیرسازی و حدود ۱۲۰ دستگاه ابنیه فنی ساخته شده و ۱۰۰ کیلومتر از این محور‌ها آماده آسفالت است.

وی گفت: طول آسفالت اجرا شده در سال جاری ۶۴ کیلومتر است که شامل بیش از ۱۸ روستا در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، خانمیرزا، سامان، بن، بروجن، لردگان و فلارد است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۵۶ روستای دارای شرایط در استان باقی مانده است که عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن‌ها در صورت تامین و تخصیص حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به موقع تا پنج سال آینده انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.