سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

استان سمنان ۷۰ هزار دانشجو دارد

هاشمی با بیان اینکه ۷۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان حضور دارند، گفت: دانشگاه‌ها در زمره مزیت‌های ویژه استان سمنان محسوب می‌شوند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه مشترک رؤسای دانشگاه‌های استان سمنان و جمعی از دولتمردان ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، تاکید کرد: ۷۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه سمنان یک استان دانشگاهی است در نتیجه دانشگاه‌ها در توسعه آن نقش مهمی دارند، افزود: دانشگاه و دانش مزیت ویژه استان در راستای توسعه در ابعاد مختلف است.

استاندار سمنان با بیان اینکه دانشگاه‌های استان نسبت به محل اسکان دانشجویان توجه داشته و شرایط را مهیا سازند، تاکید کرد: بخش اعظمی از دانشجویان دانشگاه‌های استان غیربومی بوده و باید شرایط خوابگاهی شأن مهیا شود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه نهاد رهبری در دانشگاه، حراست و بسیج دانشجویی سه رکن اصلی و مؤثر در برقراری نظم و آرامش در دانشگاه‌ها است، گفت: خوشبختانه در سال گذشته با مدیریت، همدلی و کمک همه مسئولین به ویژه با راهنمایی‌های نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از اتفاقات ناگوار ناشی از اغتشاشات جلوگیری شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ویژه دانشگاه‌ها بیان کرد: بسیج دانشجویی و همچنین نیرو‌های انقلابی به مثابه بازوی انقلاب در دانشگاه‌ها در زمره ظرفیت‌های خوبی هستند که باید از آن‌ها بهره گیری شود.

استاندار سمنان همچنین بر به کار گیری پایان نامه‌های دانشجویی به خصوص با موضوعات مبتلا به استان از سوی دانشگاه‌ها، تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.