سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده آستارا مطرح کرد؛

خسارت مالی گسترده سیل آستارا به مردم

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: سیل امروز خسارت‌های مالی فراوانی به مردم وارد کرده است.

غلامرضا مرحبا، نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیلی که در این شهرستان رخ داده است، گفت: طی کمتر از ۳ ساعت، بیش از ۱۳۰ میلیمتر باران بارید. 

او با بیان اینکه از شب گذشته نیز بیش از ۲۵۰ میلیمتر بارش باران داشتیم، افزود: حجم سیل به میزانی بود که مسیل‌ها و رودخانه‌ها کشش آب را نداشته، آب وارد خانه‌های مردم شده و خیابان‌ها را آب فرا گرفته است.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: چند روستا در محاصره آب هستند، مسیر تعدادی از روستا‌ها بسته شده است، پل رفت به سمت رشت تخریب و گوشواره پل دیگر در آستارا فرو ریخته است. 

به گفته مرحبا، خودرو‌هایی که بالای پل بودند داخل رودخانه افتادند، مردم محلی سرنشین‌ها را نجات دادند، یک خانه بومگردی ویران شده و عده‌ای در داخل این خانه مصدوم شدند.

او با بیان اینکه شرایط در آستارا مناسب نیست، گفت: از ستاد بحران، هلال احمر و وزارت کشور در خواست کمک داریم، باید هر چه سریعتر تجهیزات راهداری به آستارا اعزام شود.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: از آنجایی که احتمال داده می‌شود نانوایی‌ها آسیب دیده باشند خانوار‌های سیل زده نیاز به کمک دارند که اقلام مورد نیاز پس از برآورد فرمانداری اعلام خواهد شد.

مرحبا تصریح کرد: آب تا چند روز دیگر فروکش می‌کند، خوشبختانه در پی این سیل خسارت جانی نداشتیم، اما خسارت‌های مالی فراوانی به مردم و شهر وارد شده است.

منبع: خانه ملت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.