سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامت ۱۰ هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات اخیر از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ۱۰ هزار مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند.

علیرضا جیلان گفت: از این تعداد ۲ هزار و هفت مسافر در هتل‌ها، ۳۳۳ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، ۵۱۰ نفر در مهانپذیرها، سه هزار و ۱۵۰ نفر در مراکز بوم‌گردی، سه هزار نفر در مجتمع‌های گردشگری و یک هزار نفر در خانه مسافر‌ها اقامت گزیدند.

وی استقبال گردشگران از مراکز تفریحی و گردشگری استان در تعطیلات اخیر را مطلوب اعلام کرد و گفت: شرایط آب و هوایی و ظرفیت‌های قابل توجه استان سبب شد تا گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور به استان سفر کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای میزبانی وجذب بیش از پیش مسافر در استان را یک ضرورت اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۳ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی، پنج مرکز تفریحی و سرگرمی، ۵۰ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲ مجتمع گردشگری، یک سایت طبیعت‌گردی، ۷۱ خانه مسافر، ۵۵ سرویس بهداشتی، ۲ اردوگاه گردشگری، ۲ مجتمع بین‌راهی، پنج سفره‌خانه سنتی و چهار رستوران بین‌راهی در استان ایجاد و ساماندهی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.