سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکاپوی مسئولان استان برای تامین سرویس مدارس

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: تا اول مهر، ۱۳۲ دستگاه مینی بوس و اتوبوس وارد مدار می‌شود که برای حمل ونقل دانش آموزان قابل استفاده است.


فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته والدین در زمینه تامین سرویس مدرسه دچار مشکل شدند گفت: امسال تامین سرویس مدارس نسبت به پارسال ۷ برابر شده است.

او افزود: از سال گذشته نشست‌هایی با آموزش و پرورش و استانداری برگزار شد و برای حل مشکلات سرویس مدارس ۱۵ مشکل شناسایی شد. 

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: در بحث مدیریت و نظارت بر سرویس مدارس آموزش و پرورش متولی شد و اگر والدینی در این زمینه مشکلی دارند، باید به مدارس مراجعه کنند.

فعالی گفت: قیمت‌های سرویس مدارس نیز ابلاغ شد که در بحث سواری پنج روزه تا پنج کیلومترحدود پنج میلیون و پنج تا هشت کیلومتر نیز پنج میلیون و ۹۰۰ تومان و هشت تا ۱۲ کیلومتر حدود هشت میلیون و ۶۰۰ تومان هزینه سرویس است و برای مدرسه شش روزه نیز تا پنج کیلومتر شش میلیون و از پنج تا هشت کیلومتر هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هشت تا ۱۲ کیلومتر ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و برای مینی بوس نیز تا پنج کیلومتر سه میلیون تومان هزینه سرویس در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای مینی بوس‌ها محدوده بندی کرده ایم و مینی بوسی که سرویس مدرسه هستند در هسته مرکزی بعد از ساعت ۷ می‌توانند تردد کنند و بیش از ۳۰۰ سرویس مینی بوس و بیش از ۲ هزار سرویس سواری تاکنون برای سرویس دهی اعلام آمادگی کرده اند و در همین هفته به تعدادی که مورد نظر آموزش و پرورش هست نیز می‌رسیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار داشت: در زمینه مینی بوس و اتوبوس‌ها ۲۶ دستگاه ون به بخش خصوصی واگذار می‌شود که برای سرویس دانش آموزان و حمل ونقل عمومی فعال هستند و تعدادی اتوبوس و مینی بوس خط واحدی جدید وارد مدار شده اند که تا اول مهر به ۱۳۲ دستگاه اتوبوس می‌رسیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.