سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت آثار ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان دریافت آثار تا ٣٠ آذر ادامه خواهد داشت.

محمد درویشی، دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به دریافت بیش از ۵ هزار و ٢٠٠ اثر از ۳۱ استان کشور تا به امروز گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان و درخواست مسئولین مدارس در استان‌های مختلف، دبیرخانه جشنواره تا ۳۰ آذر  به دریافت آثار دانش آموزان ادامه خواهد داد. 

او افزود: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی جشنواره (www.madresefestival.ir) و همچنین ربات اختصاصی جشنواره در برنامه کاربردی شاد ارسال و بارگذاری کنند. 

درویشی با بیان این نکته که شرکت در این جشنواره به صورت فردی یا گروهی امکان پذیر است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، ادامه داد: جشنواره فیلم مدرسه در دو بخش اصلی و جانبی به دریافت آثار می‌پردازد که بخش اصلی شامل محورهای داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی می‌باشد و بخش جانبی نیز شامل محورهای فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) و موسیقی فیلم و نماهنگ است . 

دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر است که از سال ۱۳۹۱ به صورت سالیانه برگزار می‌شود و خوشبختانه مورد استقبال خوب دانش آموزان علاقه‌مند به فیلم سازی در سراسر کشور قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.