سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه میزبان مسابقات والیبال وزارت نیرو

پانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو در ارومیه آغاز شد.

معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی این شرکت و مسئول استانی برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو در جلسه هماهنگی این مسابقات اظهار کرد: ۱۷ تیم حاضر در این مسابقات از صنعت آب و برق استان‌های کشور با هم رقابت می کنند.

مسعود طالبیان با بیان اینکه این مسابقات در دو سالن مجموعه‌های ورزشی تختی و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و در مدت ۵ روز در نوبت صبح برگزار می شود گفت: کمیته فنی و انضباطی برای این رویداد ورزشی شکل گرفته و به دقت این مسابقات را از جنبه‌های مختلف نظارت می‌کنند.

مسئول استانی برگزاری مسابقات به تیم‌های حاضر در این دور از مسابقات اشاره کرد و گفت، تهران، اصفهان، اردبیل، خراسان شمالی، زنجان، خوزستان، کرمان، لرستان، یزد سه تیم از صنعت آب و برق آذربایجان غربی و چهار تیم از صنعت آب و برق خراسان رضوی به همراه حوزه ستادی وزارت نیرو تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال سراسری وزارت نیرو هستند که در شهر والیبال دوست ارومیه با هم رقابت می کنند.

به گفته طالبیان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو از امروز یکشنبه در ارومیه آغاز شده و آیین اختتامیه این مسابقات بعد از ظهر جمعه ۳۱ شهریور برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.