سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب سه مرکز متخلف ارائه خدمات درمانی در شوش

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش از پلمب سه مرکز متخلف ارائه خدمات درمانی در این شهرستان خبرداد.

 یحیی میثم مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: سه مرکز در زمینه‌های زیبایی، طب سنتی و تزریقات به علت فعالیت غیرمجاز در شوش شناسایی شدند.

به گفته او پس از شناسایی و بررسی‌های کارشناسی، ۳ مرکز غیر مجاز و مداخله گر در امور درمانی و پزشکی، با دستور دادستان عمومی و با همکاری پلیس اماکن پلمب شدند.

میثم می‌گوید: در این مراکز مقادیر قابل توجهی اقلام دارویی از دسته‌های مختلف دارویی به همراه تجهیزات مرتبط با وقوع امر مداخله در درمان به ارزش بالغ بر ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال توقیف و پرونده افراد متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضـایی تحویل گردید.

این مقام مسئـول با تاکیـد بر ساماندهی و برخورد جدی قضایی با تمام مراکز غیر مجاز حوزه سلامت که مداخلات درمانی در سطح شهرستان دارند، گفت: نظارت و ساماندهی مراکـز درمانی در دستور کار قرار گرفته است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حـوزه موضوع را از طریق شماره تماس ۱۹۰ با همکاران مطرح نمایند.

میثم در پایان ضمـن تقدیر و تشکر از همکاری دادستان عمومی و انقلاب و پلیس اماکن گفت: شهروندان برای استفاده از خدمات درمانی خود می‌توانند به مراکز و پزشکان دارای مجوز مراجعه کنند و با حضور در مراکـز غیرمجاز و خانگی سلامتی خود را به خطر نیندازند.

برچسب ها: پلمب ، واحد درمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.