سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خنثی شدن فریب تبعیض زن و مرد با هوشیاری بانوان

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن در زمینه تبعیض زن و مرد به دنبال ترویج هوس بازی و بی عفتی است که این فریب نیز با هوشیاری بانوان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بر مقابله با بی حجابی و ترویج ابتذال در جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات امام راحل رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: ملت‌های مسلمان دنیا باید قدرت خود را تا می‌توانند افزایش دهند تا دشمنان جرات تاخت و تاز نداشته باشند و راهی جز مبارزه با استکبار و ابر قدرت‌ها نیست تا هیمنه پوشالی آن‌ها بخصوص آمریکای جنایتکار متلاشی شود.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی جهاد اسلامی را ادامه داده و با وجود تمام توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمنان به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمنان امروز در زمینه‌های فرهنگی بخصوص بی حجاب و تبعیض زن و مرد به دنبال فریب ملت ایران است، اما به حول و قوه الهی هوشیاری کامل در این زمینه وجود دارد و همه می‌دانند حجاب یک اصل و ارزش در جامعه اسلامی است و باعث کرامت زنان عفیف کشور می‌شود و نقشه دشمنان در ترویج هوس بازی و بی عفتی باز هم خنثی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار سنگین است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و ثامن الحجج امام رضا (ع) گفت: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی از اول محرم تا کنون مشکی پوش و سوگوار عزای این روز‌ها هستند و با برگزاری مراسم‌های مختلف ارادت خود را به بزرگان دین اسلام نشان دادند و از سیره عملی و زندگی آن‌ها درس‌ها گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: شور اشتیاق به پیامبر اسلام و خاندان مطهر ایشان در دل تمام مومنان شعله ور است و شیعیان به برکت وجود نازنین حضرت رسول (ص) و ائمه اطهار (ع) غنی‌ترین در دنیا هستند و راه سعادت و کمال را با پیروی از این خاندان پیش گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: پیامبر اسلام (ص) آیین اسلام را آوردند تا انسان‌ها زیر پرچم دین پیروز و سربلند باشند و انقلاب اسلامی که برگرفته از ادامه راه انبیا است در همین مسیر با دشمن شناسی، قوی شدن، بصیرت افزایی و درک توطئه‌های دشمنان پیش می‌رود.

 امام جمعه شهرکرد گفت: قرآن باید کتاب زندگی ساز، پرورش دهنده روح و هدایتگر انسان باشد و از آیات این کتاب آسمانی در رشد عقل بهره گیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به آیات سوره مبارک ابراهیم (ع) خاطرنشان کرد: انسان در این دنیا مالک چیزی نیست و هرچه هست در اختیار و مالکیت خداوند است و ما باید از نعمت‌های الهی در مسیر رشد و تعالی استفاده شود و بازگشت همه امور به سوی خداوند تبارک و تعالی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.