سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان سمنان روزانه ۲۵۰ تن نیاز گوشت مرغ کشور را تامین می‌کند

رییس جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش میزان توزیع گوشت مرغ در بازار سمنان گفت: مرغداران استان سمنان روزانه ۲۵۰ تن گوشت مرغ مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند.

قاسمی رییس جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: افزایش توزیع روزانه تا ۷۰ تن گوشت مرغ در داخل استان به منظور حفظ آرامش بازار در تعطیلات کنونی برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: شرایط عادی نیاز روزانه استان سمنان به گوشت مرغ میانگین حدود ۵۰ تن است که در این روزهای تعطیل به منظور حفظ آرامش بازار افزایش میزان توزیع تا ۷۰ تن در روز برنامه‌ریزی شد.

رییس جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: این استان در موضوع گوشت مرغ تولیدکننده شاخص کشوری و استان معین پایتخت است و علاوه بر آن به استان‌های البرز و قم نیز در صورت نیاز گوشت مرغ ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: روزانه بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ تن گوشت مرغ تولید شده در استان سمنان در روزهای کنونی در بازار استان‌های همجوار مانند تهران، البرز و قم توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: قیمت تصویب شده عرضه گوشت مرغ در استان سمنان برای هر کیلوگرم ۷۳ هزار تومان است و نظارت بر مراکز عرضه در زمینه فروش مرغ به قیمت تنظیم بازار با اهتمام ویژه انجام می‌شود.

رییس جهاد کشاورزی استان سمنان تاکید کرد: گوشت مرغ به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد و کمبودی در این زمینه نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.