سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در دیدار با خانواده شهیدان امیراحمدی:

به برکت خون شهدا، کشورمان بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد

رئیسی گفت: به برکت خون این شهدا کشورمان بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد و همه ما وظیفه داریم نسبت به آرمان بلند این شهیدان وفادار بمانیم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پیش از ظهر امروز پنجشنبه و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور در منزل شهیدان روح‌الله و سلمان امیراحمدی با مادر و دیگر اعضای خانواده این دو شهید امر به معروف و مدافع امنیت دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به شکست مفتضحانه پروژه دشمنان برای به آشوب کشاندن کشور و متوقف ساختن پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سال گذشته گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه‌ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به‌دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت ناامیدی و افول است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به قساوت و بی‌رحمی دشمنان و برخی پادو‌های آنان در به شهادت رساندن شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات سال گذشته تصریح کرد: امروز به برکت خون این شهدا کشورمان بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد و همه ما وظیفه داریم نسبت به آرمان بلند این شهیدان وفادار بمانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.