سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرمزگان رتبه نخست جذب سرمایه در کشور

از ابتدای امسال ۱۱۹ هزار میلیارد تومان سرمایه جدید در هرمزگان جذب شده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای امسال با جذب ۱۱۹ هزار میلیارد تومان سرمایه جدید، هرمزگان توانست رتبه نخست جذب سرمایه کشور را به خود اختصاص دهد.

او گفت: سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه اولویت اصلی ما در سال جاری است و تلاش داریم برای توسعه هرمزگان سرمایه‌های قابل توجهی جذب کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: منابع اعتباری استان در بهترین حالت می‌تواند تورم را پوشش دهد البته سال گذشته اعتبارات و منابع قابل توجه سفر رئیس جمهور به استان تزریق شد که کمک بسیار زیادی به بهبود زیرساخت‌های استان کرد.

دوستی افزود: بر همین مبنا اصل را بر جذب سرمایه قرار داده‌ایم و تلاش کردیم با بهبود محیط سرمایه گذاری و بستر سازی لازم برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار جدید منابع بسیار خوبی را وارد استان کنیم.

استاندار هرمزگان با دعوت از سرمایه گذاران گفت: در حوزه تامین آب برای پروژه‌ها با توجه به دسترسی به آب‌های خلیج فارس مشکلی وجود ندارد این استان زیرساخت‌های گسترده انرژی و حمل و نقل را در اختیار دارد و می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

دوستی با تقدیر از دستگاه‌هایی که تلاش کردند سرمایه مناسبی جذب استان شود گفت: اداره کل صمت استان و بخش اقتصادی استان توان و وقت زیادی برای این مسئله صرف کردند که از تلاش‌های آن‌ها تشکر می‌کنم.

او گفت: بیشترین جذب سرمایه در حوزه صنعت و معدن بود و در نیمه دوم امسال با توجه به طرح‌های بزرگ حوزه انرژی، آبزی‌پروری و کشاورزی نیز امید می‌رود سرمایه‌های خوبی جذب شود، از سوی دیگر بر فعال سازی معادن استان و جذب سرمایه حداکثری در این زمینه نیز تاکید داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.