سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در اربعین امسال

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تردد بیش از ۳ میلیون زائر از مرز مهران گفت: با این حجم از ورود زائران شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات بوده ایم.

 سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان افزایش ۴۰ درصدی رضایت زائران از عملکرد پلیس، اظهار داشت: امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته که با این حجم از ورود زائران شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات بوده ایم.

وی افزود: تصادفات فوتی نیز کاهش ۲۳ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: اربعین امسال از روز ۲۷ مرداد ماه به صورت همزمان با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های خدمات رسان در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی با بیان اینکه هدف تمامی دست‌اندرکاران اربعین در استان تنها خدمت بی‌منت به زائران حسینی بود، مطرح کرد: پلیس نیز در کنار سایر ارگان‌ها از همان روز‌های ابتدایی با هدف ایجاد امنیت که یکی از بارزترین ماموریت‌های محوله بود اقدام به تقسیم بندی شهر مهران به ۴ بلوک کردیم.

وی بیان کرد: سعی کردیم فرماندهان بلوک‌ها از افراد با تجربه باشند لذا فرماندهان شهرستان‌هایی که کمتر در مسیر تردد زائران حسینی بودند را به عنوان فرمانده بلوک انتخاب کردیم و ماموریت اصلی آنان ایجاد گشت‌های منظم و هدفمند به صورت ۲۴ ساعت در شهر مهران با هدف پیشگیری از سرقت بود.

وی استقرار ۹ ایستگاه پلیس در مبادی و مسیر تردد زائران در شهرستان‌های عقبه را از دیگر اقدامات انتظامی دانست و گفت: وظیفه این ایستگاه‌ها روان سازی ترافیک و ارائه خدمات انتظامی به زائران در مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز مهران بود که به خوبی این ماموریت انجام گرفت.

وی در ادامه به مسئله ترافیک که یکی دیگر از ماموریت‌های پلیس بود پرداخت و گفت: در اجرای این ماموریت ۹۰ گشت پلیس راه در محور‌های مواصلاتی و ۵۰ گشت پیاده و تعداد ۳۰ گشت خودرویی کار روان سازی ترافیک در داخل شهر مهران را بر عهده داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.