سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند پنج نفره سارقان در بافق

فرمانده انتظامی بافق از انهدام باند پنج نفره سارقان با ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: به دنبال وقوع سرقت باطری‌های کامیون و سرقت وسایل از معابر در ماه‌های گذشته مراتب به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی بافق قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی و پلیسی، باند سارقان که شامل سه سارق و ۲ مالخر بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق گفت: سارقان در بازجویی پلیسی، به سرقت باطری‌های کامیون، وسایل از معابر، کابل‌های تیربرق و اسپیلت‌های دکل‌های مخابراتی درشهرستان‌های بافق، بهاباد و یزد اعتراف کردند.

او با اشاره به ارزش اموال مسروقه بالغ بر سه میلیارد ریال، ادامه داد: برخی از اموال مسروقه در نیابت قضائی در یزد کشف و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و طی حکم قضائی سه سارق روانه زندان مرکزی یزد و ۲ مالخر نیز با وثیقه آزاد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان بیان کردند با توجه به اینکه اموال فوق بدون تجهیزات و رعایت موارد ایمنی رها شده بودند، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند که می‌طلبد شهروندان هشدار‌های پلیسی را رعایت و از رها کردن وسایل و اموال در معابر خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.