سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موقع اجاره خانه، کد رهگیری فراموش نشود

رئیس اداره راه و شهرسازی اصفهان گفت: از خرداد ماه تاکنون، در بازرسی از بیش از پنج هزار مشاور املاک در استان، ۵۰۰ مشاور املاک مهر و موم شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مشاوران املاک گفت: با اجرای این طرح از خرداد ماه تاکنون، در بازرسی از بیش از پنج هزار مشاور املاک در استان، ۵۰۰ مشاور املاک مهر و موم شده است.

مهدی حق شناس درجلسه کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات نایین با بیان اینکه از ابتدای مهرماه، کد رهگیری به صورت صد در صدی و قرارداد‌ها به صورت چاپ شده در سامانه جامع املاک و مستغلات کشور گرفته می‌شود، گفت: مهمترین مصوبه در جلسه امروز این است که از ابتدای مهرماه، بساط قراردادِ بدونِ کد رهگیری جمع شود و تمامی قرارداد‌ها به صورت چاپ شده باشد و قرارداد‌های دستی جمع آوری شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اصفهان ادامه داد: اداره اماکن باید مشاوران املاک بدون پروانه را در اسرع وقت پلمب کند و اگر واحد صنفی، نیاز به تغییر و جابه‌جایی دارد، برای آن پروانه گرفته و دوره‌های تخصصی برای مشاوران املاک برگزار شود.

او تاکید کرد: شهروندان نایینی باید مطلع باشند که در زمان مراجعه به مشاوران املاک، گرفتن کد رهگیری مطابق ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن از الزامات است و حتماً این را هم بدانند که هر واحد صنفی که کد رهگیری نمی‌دهد، متخلف است.

حق شناس ادامه داد: تلاش می‌کنیم از ابتدای مهرماه، تمامی قرارداد‌ها به صورت چاپ شده، همراه با هولوگرام و کد رهگیری باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.