سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر خبرداد و گفت: دراین عملیات ۲ نفردستگیر و یک دستگاه سواری سمند توقیف شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر جابجایی موادمخدر توسط قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی سواری سمند حامل محموله مواد را در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از توقف خودرو و دربازرسی به عمل آمده توسط ماموران با رعایت موازین شرعی قانونی، ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف، و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.