سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز کار دختران تکواندوکار مازندران در المپیاد استعداد‌های برتر

دختران تکواندوکار مازندرانی از امروز کار خود را در المپیاد استعداد‌های برتر کشور آغاز می‌کنند.

چهارمین دوره مسابقات المپیاد تکواندو دختران استعداد‌های برتر کشور به مدت ۲ روز، امروز و فردا ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه در سالن ۶ هزار نفری شهر تبریز برگزار می‌شود که در روز نخست، مبارزات اوازن فرد (۴۲ -، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم) برگزار می‌شود.

تارا نوروزی، مهدیه رستمی، زهرا کاویان، آیناز نصیری و تینا کفشگر نمایندگان استان در روز نخست رقابت‌ها هستند.

در وزن ۴۲- کیلوگرم تارا نوروزی در گام نخست حریفی از سیستان و بلوچستان را پیش دارد و در مرحله بعد باید به مصاف برنده کرمانشاه و قم برود.

مهدیه رستمی در ۴۶- کیلوگرم، به مصاف حریفی از لرستان می‌رود و در صورت برتری برنده بازی همدان و سیستان و بلوچستان را پیش رو دارد.

زهرا کاویان نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم مازندران در مرحله نخست باید با نماینده استان چهار محال بختیاری مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده بازی خراسان شمالی و بوشهر برود.

در وزن ۵۹- کیلوگرم آیناز نصیری ملی پوش مازندرانی که در روز‌های اخیر از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته، مبارزه خود را با حریفی از اردبیل آغاز می‌کند پس از آن حریفانی از سمنان و کرمانشاه را پیش رو دارد.

آخرین نماینده از اوزان فرد تینا کفشگر در وزن ۶۸- کیلوگرم است که در مبارزه نخست نماینده گیلان گیلان‌ را پیش رو دارد و در صورت برتری باید مبارزه خود را با حریفی از بوشهر پیگیری کند.

فردا و در روز آخر مبارزات اوزان زوج پیگیری می‌شود.

هدایت تیم نوجوانان دختر به عهده سوسن حاجی پور به عنوان سرمربی است، مهسا تقوی به عنوان مربی وی را یاری می‌کند و عالمه خورشیدی سرپرستی تیم را به عهده دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.