سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: تیم النصر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرد، اما ما پول ناهار نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اوضاع تیم خوب است، اما بایداز  افکار واهی به دور باشیم. با تیمی بازی داریم که قریب ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: اوضاع تیم خوب است، اما بایداز  افکار واهی به دور باشیم. با تیمی بازی داریم که قریب ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، اما رستوران اعلام کرده است به پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالباتش ناهار نمی‌دهد. اگر ما چنین تیمی را ببریم در حق عدالت اجحاف می‌شود. بازیکن همیشه با غیرات ایران به میدان آمده، اما باید تناسبی هم وجود داشته باشد. البته به هواداران قول می دهم که نبازیم و اگر هم ببازیم روی یک اتفاق شکست بخوریم.   

آل کثیر کم لطفی  به پرسپولیس کرد

او افزود: نیم فصل مجبور شدیم که آل کثیر را به علت اینکه مصدوم شده بود را تحمل کنیم و ۶ ماه هم به خاطر محرومیتش صبر کردیم، اما این بازیکن کم محبتی کرد. البته حق دارد می‌رود آنجا ۱۰، ۲۰ تومان بیشتر می‌گیرد. امروز با آل کثیر صحبت می‌کردم و گفت با اینکه با سپاهان قراردادی امضا نکرده است، اما چون از این تیم پول دریافت کرده است نمی‌تواند از این باشگاه جدا شود. با مسئولان فدراسیون هم صحبت کردیم گفتند، چون پول گرفته است نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید. ماشالله چقدر دارند که می‌توانند این پول‌ها را بدهند. بعضی فکر می‌کنند که می‌گوییم فلان تیم این قدر دارد چرا دارد، نه چه خوب است همه تیم‌ها داشته باشند. استقلال هم مثل ما است.  

اخذ پول از دولت برای سرخابی ها جرم است 

درویش تصریح کرد: ما و استقلال تمام دولتی هستیم و تازه ۱۰ درصد این ۲ باشگاه را فروختند. تیم‌های صنعتی خصولتی محسوب می‌شوند و صددرصد پول دولتی را می‌گیرند، اما پرسپولیس و استقلال یک ریال پول از دولت بگیرند، جرم است. طی یک سال و نیم گذشته از فدراسیون قرض کردیم و تعهد دادیم که سودش را بدهیم.  

هوادار متمول در قرارداد بازیکنان دخالتی نداشته است 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره هوادار متمول باشگاه پرسپولیس و شایعه دخالت او در جذب بازیکنان گفت: بنده خدایی بود هرازگاهی محبت می‌کرد، اما ارتباطی با باشگاه نداشته است. در دوره همه مدیریت‌ها علی الظاهر زمانی که پول نبوده، محبت می‌کرده، اما در قرارداد بازیکنان دخالتی نداشته است. شاید قبلا وضع ایشان بهتر بوده، اما دوره ما دخالتی نداشته است. به من در تیم‌های پایه گفتند دوستی در خارج از کشور است، پول را به آشپز می‌دهد و وسایل لازمه را فراهم می‌کند. به باشگاه از سمت ایشان پولی نیامده است. شاید به خاطر ارتباطی که بازیکن داشته و اینکه بازیکن گرفتار شده و به وی مراجعه کرده و چک داده و این به خودشان ارتباط دارد نه باشگاه. امکان ندارد قرارداد ما بیشتر از ۱۴، ۱۵ میلیارد تومان باشد.  

یاسین سلمانی در بازی با النصر حضور دارد 

او درباره وضعیت حضور یاسین سلمانی در بازی پرسپولیس و النصر گفت: سلمانی در این بازی حضور دارد. بعد از این بازی عنایتی و گل محمدی صحبت کنند و تعامل شود که به حضور او نیاز هست یا نه!  

اکثر جامعه پرسپولیسی است 

درویش درباره درخواست مدیر استقلال برای اسپانسر مشترک با پرسپولیس گفت: می‌گویند جایی رفته اند قرارداد ببندند که مدیر پرسپولیسی بوده و نشده است؛ خب اکثر جامعه پرسپولیسی است! آیا این مشکل ما است؟! نامتعارف است که به آقای وزیر و معاون رئیس جمهور زنگ زده اید که به اسپانسر پرسپولیس بگویند اسپانسر ما هم باشد. قبلا بانکی بود که به هر ۲ تیم مدعی مبلغی می‌داد، اما اموراتشان تامین نمی‌شد. اسپانسر باید برای تیمی که ۳ جام قهرمانی گرفته و هوادارانش بیشتر است مبلغ بیشتری بدهد.  

او افزود: اصلا درآمد زایی نداشته ایم. سازمان لیگ درآمد تبلیغات دور زمین را نمی‌دهد و می‌گوید اساسنامه تنظیم کرده ایم و تصویب کرده اند. بلیط فروشی هم تعطیل است. ما می‌مانیم و تبلیغات روی پیراهن و هزار طلبکار!

فقیرترین کشورها هم به تیم قهرمان پاداش می دهند اما اینجا خبری نیست 

درویش گفت: من یک روز گفتم کاش قهرمان نمی‌شدیم، اما عده‌ای گله کردند که همه دنبال قهرمانی اند، مگر ما علاقمند به قهرمانی نیستیم؟ گفتیم تا شاید متوجه شوند که این تیم قهرمان شده و سه جام گرفته است. فقیرترین کشور‌ها هم به تیم قهرمان خود پاداش می‌دهند. در لیگ ایران رتبه اول با دوازدهم چه فرقی می‌کند، هیچ پاداشی برای تیم قهرمان نمی‌دهند. رفتن به آسیا هم هزینه دارد.   اگر هوادار پرسپولیس مطالبه گر است، باید بگوید که این درویش بیجاره و باشگاه چرا باید یک میلیون یورو برای رادوشوویچ پول بدهد در حالی که اگر آن روز می‌دادند با ۵۰ هزار دلار مشکل حل می‌شد، نه اینکه بگویند فوروارد و هافبک چه د، باید برود دنبال افرادی که باعث محرومیت حضور تماشاگران پرپسولیس مقابل النصر شدند. البته قبل از دیدار با النصر پرداختی خواهیم داشت.  

ما به مجوز یک ماهه سرلک اعتراض کردیم 

او درباره مجوز یک ماهه سازمان نظام وظیفه برای میلاد سرلک گفت: مجوز یک ماهه برای سرلک عجیب بود و ما اعتراض کردیم چون باید مجوز تمدید می شد. برای دیگران ۶ ماهه تمدید شده بود و برای او استثنائا یک ماهه تمدید شد. دروازه بانی بود که شرایطش همانند سرلک بود و گفتند حتما برای تیم ملی انتخاب می شود! فدراسیون فوتبال لیست درخواست روادید را به نظام وظیفه فرستاده بود که لیست تیم ملی حساب می شود. 

بیرانوند در صورت پیوستن به استقلال ۶ ماه محروم می شد 

او درباره مذاکره باشگاه استقلال با بیرانوند  گفت: ما ۹۲ درصد از قرارداد بیرانوند را پرداخت کرده بودیم و نمی‌توانست فسخ کند و اگر از این بازیکن شکایت می‌کردیم ۶ ماه محروم می‌شد و استقلال هم ۲ پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می‌شد و هیچ راهی برای پیوستن بیرانوند به استقلال نبود. جوانی کرد و رفت مذاکره کرد و برگشت.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نصب VAR در ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: با رئیس گمرگ ایران صحبت کردم و وسایل VAR روز چهارشنبه و شنبه می‌رسد. یک سری از وسایل از مالزی و یک سری از جای دیگر می‌آید و، چون ترخیص موقت است، باید همان روز ترخیص شود و قول مساعد در این زمینه داده شده است. VAR فقط برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و بازخواهد گشت.  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
علی قاسمی
۰۲:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
کاری نداره یک بار دیگه عقب ماشین کتت را بنداز روی خودت وعکسش را هم بفرست برای حضرات ،چند ثانیه بعد پول به حسابته . دروغ کنتور نمیندازه ولی وجدانا سالی یکبار یک حرف راست بنداز وسط این همه دروغ گفتنت
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
نهار به رونالدو یه تخم مرغ بدین
ایرانی
۰۸:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
آقای درویش شما اگر جای کشتی گیران و وزنه برداران و تکواندو ....بودین حتما مسابقات را تحریم می کردین . مرد حسابی این همه پول بی زبان این همه پاداش پس می خوای جایزه 5 میلیونی خانم اولین طلایی ایران را برگردانیم بدهیم به شما . شما یک ذره احساس و غیرت ایرانی را در بیرون از ایران و حتی تو اسیا نگه دارین بعدا ادعا داشته باشین . سنگ پای قزوین
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
پول نهارتونم باید بیت المال بده؟
Bm20
۱۵:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام
پانصد میلیون دلار تحویل پرسپولیس بشه که همه با هم میرن کانادا...
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
میلیارد میلیارد میگیرن، بازم گریه میکنن، جمع کنید این فوتبالو ناموسا
ایرانی
۱۳:۲۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
پس برید و بمیرید
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
این همه سال از دولت و از بیت المال پول گرفتید و دود شده رفته هوا و معلوم کجا خرج شده
این دو تیم را بردن بورس کلی از عرضه اولیه پول گیرشون اومد از جیب مردم و باز همه را خرج کردن رفت بدون حساب و کتاب
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
شما نهار خوردین؟!!
سعید عالی پور
۱۲:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
آقای درویش میدونی چرا بهتون پاداش قهرمانی نمیدن، چون زور داره براشون که خودشون با بریدن سر پیکان و نساجی و ....شمارا قهرمان کردن ، الان براشون زور داره پاداش هم بهتون بدن در واقع اون پاداش قهرمانی بیشتر متعلق به آقایان سجادی ، تاج و افشاریان هستش.. چون اونا شمارا قهرمان کردن
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
من که راضی نیستم یک ریال از طرف دولت به هیچ تیمی پرداخت شود چه تیم دولتی چه خصوصی
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
آخییییی دلم کباب شد?
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
کمتر پول حیف و میل کنید تا پول ناهارتونو از سپاهان قرض نگیرید
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
شما پول نداشتید!!!!آره استقلال پول داره...
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
درویش ..... به میثاقی
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
داستان کسی است که اتومبیل آخرین مدل رو دارد ولی پول بنزین ندارد....
وقتی پول نداری چه لزومی داره بازیکن با قرارداد نجومی بیاری...
اونم از بیت المال...
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
از الان اینجوری دارید حرف میزنید یعنی برای باختن دارید مسابقه میدید.
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
كمتر دزدي بشه
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
آقای درویش این رو هم اضافه کن که تیمهای اروپایی نه تنها پول همون نهار رو هم نمیگیرن بلکه با درآمدشون نصف مملکتشون رو هم خرج میدن
اما شما با اینهمه دنگ و فنگ و تماشاچی و کیفیت خوب فوتبال چه هنر اقتصادیی دارین غیر از حواشی و سرمایه گذاری تو کشورای بیگانه و ....
علی اکرادلو
۰۹:۵۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
چون خودتون اینقدبه جیب میزنیدچیزی اضافه نمی مونه.....؟!
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
امیدوارم یه روزی که مردم به بودن با نبودن لیگ برتر رای بدن ، اون وقت میبینید که هیچ کس راضی نیست این همه پول از بیت المال صرف فوتبال بشه.
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
واقعا اگه این قدر نا امیدید چرا میلیاردها پول دولت رو خرج بازیکنان و مربیان به درد نخور می کنید ،این پول در ورزش های دیگر انقلابی در آن ورزش ایجاد می کند ولی فوتبالی ها خوب پول می گیرند و فقط غر می زنند.
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
النصر برای خرید ژیان پول بنز نمی دهد
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
حرف حق
محمد
۰۸:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
الان این و گفتی که آبروی ملت رو جلو سعودی ببری؟
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
لعنت خدا بر مفسدین ودروغگویان یک کارگر در گرما و سرما با 5تا 7 میلیون زندگی خود و خانواده را می گذراند و شما با پول بیت المال میلیاردها پول به بازیکن می دهید و بعد دروغ می گویید که پول ناهار نداریم