سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال پایدار برای مردم سیستان و بلوچستان با فعال سازی زیرساخت‌های دام و دامپروری

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه با فعال سازی زیرساخت‌های موجود در زمینه دام و دامپروری را از مهمترین برنامه وزارت جهادکشاورزی برشمرد.

 صدرالله دولت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در نشست با دامپروران، نمایندگان کشتارگاه ها و واردات کنندگان دام سیستان وبلوچستان در چابهار ، ایجاد وحدت رویه، مدیریت قیمت واردات دام از مرز، فعال سازی واحدهای کشتارگاهی و بسته بندی با تمام ظرفیت کاری، تأمین دام برای واحدهای پرواربندی و در نهایت تأمین طبق ضوابط قرنطینه ای و بهداشتی برای بازار کشور در سیستان‌وبلوچستان را از مهمترین برنامه این نشست اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه با فعال سازی زیر ساخت های موجود در زمینه دام و دامپروری، واحدهای کشتارگاهی و بسته بندی ،مرز وگمرکات استان را از مهمترین برنامه وزارت جهادکشاورزی برشمرد.

وی تصریح کرد: منابع ارز دولتی برای واردات دام پرواری تأمین شده و ستاد اجرایی حضرت امام و سازمان اتکا نیز در کنار شرکت پشتیبانی امور دام در تأمین گوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت ها و توانمندی‌های سیستان وبلوچستان با تلاش همه مسئولان، دامپروری سیستان وبلوچستان مجدد به شکوفایی در تولید خواهد رسید.

برچسب ها: اشتغال ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.