سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۶ دستگاه خودرو برای ناوگان شهرداری بروجن

سرپرست شهرداری بروجن گفت: ۶ دستگاه خودرو برای ناوگان ماشین‌آلات شهرداری بروجن خریداری شد.

سید حسین قریشی اظهار کرد: برای خرید این خودرو‌ها شامل یک دستگاه بیل بکهو و پنج دستگاه وَن شهری ۷۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری بروجن تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۵۱ میلیارد ریال برای خرید یک دستگاه بیل بکهو و ۲۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای خرید پنج دستگاه وَن شهری پرداخت شد.

قریشی تصریح کرد: از مجموع این خودرو‌ها تاکنون یک دستگاه بیل بکهو و دو دستگاه وَن شهری تحویل شهرداری بروجن شده و پیگیری یبرای تحویل سه دستگاه وَن شهری دیگر در دستور کار این شهرداری است.

وی یادآور شد: این خودرو‌ها به‌منظور تجهیز ناوگان ماشین‌آلات شهرداری بروجن با هدف ارتقای رفاه عمومی شهروندان و ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم خریداری شد.

سرپرست شهرداری بروجن اظهار داشت: تجهیز ناوگان ماشین‌‎آلات این شهرداری در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی بروجن قرار دارد.


بیشتر بخوانید


وی همچنین از فعال شدن سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در بروجن خبر داد و گفت: این سامانه به یک دستگاه خودرو سواری با دوربین‌های هوشمند پلاک‌خوان به‌منظور برخورد با تخلف‌های خودرویی در این شهر مجهز است.

قریشی تاکید کرد: فعال شدن سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در بروجن به کاهش و جلوگیری از تخلفات خودرویی کمک می‌کند.

وی افزود: توقف ممنوع، توقف مطلقاً ممنوع، توقف در حریم پیاده‌رو، توقف در حریم گذرگاه عابر پیاده، توقف در حریم چهارراه، نداشتن معاینه فنی و توقف غیرمجاز در ایستگاه تاکسی از مهم‌ترین تخلف‌های قابل‌ثبت از سوی این سامانه به‌شمار می‌رود.

قریشی به نحوه عملکرد سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در بروجن اشاره و تصریح کرد: این سامانه به‌طور کامل هوشمند است و پس از ثبت و ضبط شماره پلاک خودرو متناسب با نوع تخلف ارتکابی جریمه صادر و به‌صورت آنلاین از طریق تلفن‌همراه به مالک خودرو ابلاغ خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.