سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی ۱۷ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی یارانه‌ای در استان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

احمدنژاد مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد بیش از ۲۱ هزار و ۹۸۶ فقره حواله الکترونیکی توزیع کود کشاورزی یارانه‌ای در خراسان جنوبی صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش دارد.

او با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی متصل است، افزود: تخصیص کود تنها به کشاورزان و براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه‌بندی انجام و از این طریق امکان رصد و کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده فراهم می‌شود.

به گفته احمدنژاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی مسئولیت تأمین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص انواع کود‌های شیمیایی را بر عهده دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کود‌های شیمیایی به سراسر نقاط استان است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه کود‌های کشاورزی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود، کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کود‌ها که با نشان تجاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.