سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۳ هزار صندلی قطار برای جابه جایی زائران امام هشتم در نظر گرفته شد

بیش از ۲۳ هزار صندلی قطار برای تسهیل در جا به جایی زائران بارگاه منوّر ثامن الائمه حضرت امام رضا (علیه السلام) پیش بینی شد.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت:با برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۶ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ صندلی برای تسهیل در سفر زائران بارگاه رضوی امام رضا (علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

محمدرضا قربانی ادامه داد: بیش از ۲۳ هزار صندلی برای تسهیل در جابجایی زائران بارگاه رضوی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) پیش بینی شد.

وی درباره اعزام قطار‌های مناسبتی ۲۸ صفر افزود: اداره کل راه راه آهن منطقه آذربایجان امسال مانند سال‌های گذشته اقدام به برقراری قطار‌های فوق العاده کرده وبه طور متوسط ۲ رام قطار به صورت روزانه در مسیر تبریز به مقصد مشهدمقدس و بالعکس را برای این ایام برنامه ریزی کرده است.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان اضافه کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران در نظر گرفته شده و از تمام ظرفیت‌های این اداره کل برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران بارگاه حضرت امام رضا (علیه السلام) استفاده خواهیم کرد.

قربانی با اشاره به اینکه افزایش کیفی و رضایتمندی زائران درطول مسیر اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان در دستور کار است گفت: ساماندهی و نظافت واگن‌های مسافری و ایستگاهها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر این اداره کل انجام‌شده است تا علاوه برافزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر فراهم شود.
وی افزود: صددرصد ظرفیت ایجاد شده برای این ایام در اختیار مردم و هیأت‌های مذهبی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.