سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید مدنی جان و مال خود را وقف ترویج اسلام و پیروزی انقلاب کرد

جانشین سپاه عاشورا گفت: شهید مدنی یکی از اسوه‌های جهاد و مبارز انقلابی بود که جان و مال خود را وقف ترویج اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی کرد.

سرهنگ گل محمدزاده در اجلاسیه کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی وگرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله مدنی در آذرشهر با اشاره به جایگاه ارزشمند شهید آیت الله مدنی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، گفت: آیت الله مدنی نقش بسزایی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی و پیروی از ولایت فقیه داشت و در پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد و خلوص نیت از هیچ تلاشی در حمایت از نهضت حضرت امام خمینی دریغ نکرد. 

وی تصریح کرد: آیت الله مدنی اسوه بی بدیل جهاد بود و در زمان حیات خود فعالیت‌های ماندگاری در جهت احداث مدرسه، درمانگاه، حسینیه و کار‌های عام المنفعه در نقاط مختلف کشور داشت. 

سرهنگ گل محمد زاده افزود: نقش تبیینی آیت الله مدنی در جنگ تحمیلی بسیار موثر و تاثیر گذار بود و با حضورشان در جبهه در پیروزی چندین عملیات جنگ بسیار تاثیر گذار بود.

وی برضرورت نهادینه شدن تفکر شهید آیت الله مدنی در جامعه امروزی گفت: دشمن با ایجاد جنگ‌های شناختی در صدد انحراف جوانان ازمبانی دینی و ارزشه‌های انقلابی را دارد، فلذا پیروی از اندیشه‌های والای شهید آیت االله مدنی هم در جهت تحقق بیانیه گام انقلاب بسیار موثر است و دیگر اینکه در مقابل هجمه‌های دشمن جوانان ما را مصون می‌دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.