سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان ها و انبارهای نا ایمن را به آتش نشانی معرفی کنید

رئیس سازمان آتش نشانی زرند گفت: شهروندان ساختمان‌ها، گودبرداری‌های ناایمن و انبار‌های کالای فاقد مجوز در سطح شهر زرند را گزارش دهند.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه وجود ساختمان‌های ناایمنی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به خانواده‌ها و شهروندان وارد کند، گفت: متاسفانه  برای برخی از مالکان ساختمان‌ها و مغازه‌های ناایمن و پرخطر، ایمن‌سازی ساختمانشان اولویت ندارد.

او وجود گود برداری‌های غیراصولی و باقی مانده از سال‌های گذشته را از دیگر مشکلات شهر عنوان و تصریح کرد: وجود این گود برداری‌ها و استفاده نکردن از محافظ‌های ایمنی در این مکان‌ها، همواره باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است که در این خصوص نیز باید پیگیری لازم انجام شود.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه جان و مال شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در صدد هستیم تا ساختمان‌ها و مکان‌های ناایمن شهر را شناسایی و به مراکز ذیربط و دادستانی معرفی کنیم.
 
او از انبار‌های نگهداری فرش، مبلمان، مواد غذایی، لباس و کفش و ... گفت و تصریح کرد: متاسفانه وجود خانه‌های قدیمی و خالی در سطح شهر باعث ایجاد انبار‌هایی شده است که بدون رعایت نکایت ایمنی اقدام به نگهداری این اجناس می‌کنند که این امر نیز می تواند خطرات بسیاری را برای شهروندان در پی داشته باشد.

بخشی افزود: اگر شهروندان نسبت به معرفی ساختمان‌ها و بنا‌های فرسوده، ناایمن و انبار‌های کالا اقدام کنند، شهرداری و سازمان آتش نشانی می‌توانند در مسیر قانونی، اقدامات و هشدار‌های پیشگیرانه را صادر و ایمن‌سازی اماکن معرفی شده را پیگیری کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از این گونه خانه و انبار‌ها مراتب را با شماره ۳۳۴۳۰۵۲۰ این سازمان در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.