سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامزاده عبدالله (ع) نارتیچ بم، مرمت می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: امامزاده عبدالله (ع) نارتیچ بم با همکاری اوقاف، مرمت و احیا می شود.

محمد علی کدوری با اشاره به نشستی با امام جمعه و فرماندار شهرستان بم گفت: در این نشست در خصوص نحوه مرمت و احیای مقبره امامزاده عبدالله(ع) نارتیچ گفت و گو و مقرر شد کارگرو‌هایی با حضور کارشناسان اوقاف و میراث‌فرهنگی برای آغاز عملیات مرمت این امامزاده تشکیل شود.

او  افزود: قدمت این امامزاده به دوره اسلامی باز می‌گردد و در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع تر این عملیات را به نتیجه برسانیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به مرمت مسجد وکیل و سایر بنا‌های تاریخی شهرستان بم با همکاری فرمانداری و اوقاف اشاره و بیان کرد: این شهرستان با داشتن ارگ تاریخی و سایر آثار تاریخی و طبیعی، یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی و خارجی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم، بم را به روز‌های اوج خود برسانیم.

او تصریح کرد: ارگ تاریخی بم، تاکنون در هنگام روز میزبان علاقه مندان بود؛ ولی هم اکنون در هنگام شب نیز می‌تواند پذیرای گردشگران باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.