سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی شهرکرد از پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری از برگزاری پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در مرکز استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۵ مهرماه اعلام شده است.

به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، محمد جواد تجویدی گفت: فراخوان ایده و طرح‌های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان منتشر شده است که با حمایت‌های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش‌بنیان و کارآفرین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس fanjuya@ در روبیکا و ایتا مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته نیز ۱۳۰ طرح به جشنواره ارسال شد که ۷۵ طرح پذیرش و شه طرح برتر انتخاب شدند و ۴۵ طرح مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، طرح‌های رسیده با مبلغ هفت میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، اظهار داشت: با ارائه مشاوره، راهنمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح‌های رسیده به جشنواره حمایت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.