سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی گروگان ۱۸ ساله از دست آدم ربایان مسلح از سوی پلیس کهنوج 

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک جوان ۱۸ ساله از دست آدم‌ربایان مسلح و بازگشت این فرد به خانواده اش در کمتر از ۴ روز خبر داد. 

سرهنگ امیری گفت: در پی گزارش یک مورد گروگانگیری در اواسط شهریور ماه امسال در یکی از محله‌های شهر کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان کهنوج قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و مسلح اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با یک دستگاه خودروی پژو به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج تصریح کرد: بدین منظور ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد اقدام و با هماهنگی قضایی و تلاش‌های شبانه روزی و همچنین طی رایزنی با سران طوایف، زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را کمتر از ۴ روز از زمان گروگانگیری فراهم کردند.

او با اشاره به ادامه پیجویی‌های پلیس برای شناسایی عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرائم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد و پلیس با قاطعیت با اینگونه اعمال مجرمانه برخورد می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.