سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای پاداش کسب رتبه پنجمی به بازیکنان مس رفسنجان

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره مشکلات مالی و آپشن عجیب پاداش بازیکنان در صورت کسب رتبه پنجم در لیگ برتر توضیح داد.

حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره مشکلات مالی این باشگاه  اظهار کرد: تیم‌های صنعتی و خصوصی همانند سایر تیم‌ها با تغییر مدیریت دچار تغییرات بودجه‌ای می‌شوند و سال‌های قبل هم شاهد بودیم که تیم مس کرمان یک سال به آسیا رفت، اما یکی، ۲ سال بعد به لیگ دسته یک سقوط کرد.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن تا فینال آسیا هم رفت، اما بعدا با تغییر مدیریت در پایین جدول دست و پا می‌زد. این طور نیست که تیم صنعتی در وضعیت خوب مالی بماند. بستگی به تغییر مدیریت دارد که مدیران جدید چه نگرشی به ورزش داشته باشند و بودجه‌ای در نظر بگیرند.  

پورمحمدی افزود: باشگاه مس رفسنجان درگیر یک بدهی از سال قبل است و  حدود ۲۳۰ میلیارد تومان بدهی داریم. زمانی که من باشگاه را تحویل گرفتم طبق حسابرس باشگاه مس ۲۰۰ میلیارد و خرده‌ای بدهی ثبت کردند و تاکنون هم این بدهی مانده است و اثرات منفی‌اش را هم روی تیم ما گذاشت.  

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره آپشن عجیب پاداش بازیکنان در صورت کسب رتبه پنجم در لیگ برتر فوتبال گفت: اکنون این مسئله برای تیم ما پیش آمده و مشکل بازیکنان فصل قبل که این فصل هم با ما هستند همین مسئله بوده است. از فصل گذشته ۱۰ درصد قرارداد‌ها باقی مانده که نپرداختیم و علاوه بر این اکثر آپشن‌ها برای رتبه پنجمی بوده است. ما وقتی رتبه پنجم را در فصل گذشته به دست آوردیم مبلغی حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیارد تومان باید بپردازیم و این مبلغ را نتوانستیم تاکنون پرداخت کنیم به هر حال جزو تعهدات ما است و باید در چند وقت آینده پرداخت شود.  

وی درباره اینکه راهکاری به مدیران بالا دستی خود در مورد افزایش بودجه داده است، اظهار کرد: ما صحبت کردیم و مورد خاصی وجود ندارد. درست است که مشکلات مالی وجود دارد، اما خدا را شکر بازیکنان با غیرتی که دارند شرایط تیم از بازی بعدی درست می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم. مشکلات مالی هم با کمک خرم شاد مدیرعامل شرکت مس و اکبر محمدی رئیس اداره ورزش استان حل می‌شود و ما به روز‌های خوب خود برمی‌گردیم.

پورمحمدی بیان کرد: مسئله اصلی مربوط به شرکت مس نمی‌شود بلکه مربوط  به بدهی‌هایی است که برجا مانده و تعهدات شرکت نبوده است. شرکت مس بودجه‌ای حدود ۱۶۰ میلیاردی برای سال قبل در نظر گرفته و امسال هم ۱۸۰ میلیارد بودجه تعیین کرده است. این بدهی بیشتر از اصل بودجه است و این مشکل اصلی ما است.  

وی با بیان اینکه مدیرعامل فصل قبل این بدهی را ایجاد کرده است، گفت: من از هفته دوازدهم فصل قبل به تیم مس رفسنجان اضافه شدم و این تعهدات به گردنم افتاد و باید انجام بدهم، اما منبعی برای پرداخت بدهی‌ها نیست. من توانستم در این مقطع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان متمم بودجه بگیرم و بخشی از مشکلات را در سال گذشته  حل کنم، اما هنوز مشکلات به خاطر بدهی‌ها وجود دارد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.